چیزی ندارم خستم

اینجا مجلس ختم من است

چیزی ندارم خستم

اینجا مجلس ختم من است

روی تخته سنگی نوشته شده بود: اگرجوانی عاشق شد چه کند؟ من هم زیر آن نوشتم: باید صبر کند. برای بار دوم که از آنجا گذر کردم زیر نوشته ی من کسی نوشته بود: اگر صبر نداشته باشد چه کند؟ من هم با بی حوصلگی نوشتم: بمیرد بهتر است. برای بار سوم که از آنجا عبور می کردم. انتظار داشتم زیر نوشته من نوشته ای باشد. اما زیر تخته سنگ جوانی را مرده یافتم. 

  

گفته بودی دلتنگی هایم را با قاصدک ها قسمت کنم تا به گوش تو برسانند. می گفتی قاصدکها گوش شنوا دارند غم هایت را در گوششان زمزمه کن و به باد بسپار . من اکنون صاحب دشتی قاصدکم. اما مگر تو نمی دانستی قاصدکهای خیس از اشک می میرند؟

عشق فراموش کردن نیست بلکه بخشیدن است . عشق گوش دادن نیست بلکه درک کردن است . عشق دیدن نیست بلکه احساس کردن است . عشق کنار کشیدن و جا زدن نیست بلکه صبر داشتن و ادامه دادن است . 

صبر باید کرد زمانه چه کرد آدمه ۶ ماهه چه قدر صبور شد . 

قریبی اسیری چاره داره که اخر کشد ما را غم یار 

ما که افسرده حال چون ننالم . 

شکسته پر بال جون ننالم 

موضوعهای انشامونو توی مدرسه یادت هست یا نه ؟...علم بهتراست یا ثروت ؟؟؟؟؟

میدونی من چی جواب دادم ؟,گفتم

                                هیچکدوم

                                ...........

گفتم عشق

همه خندیدن

ازهمون بچگی گم و تنهابودم

هیچکی بغض منودرک نمیکرد

امروز دوباره یکی ازم پرسید

علم بهتر است یا ثروت ؟

وباز درحالی که اشک تو چشام حلقه زده بود

                                                جواب دادم

                                               هیچکدوم

                                                .............

گفتم عشق

باز همه خندیدن

حالم بدجوربد شده

تاکی باید تنها باشم

           .................

               ؟؟؟؟؟؟

               ؟؟؟؟؟؟

               ؟؟؟؟؟؟